Wil je graag aan de slag als Medewerker content en digitalisering in onbekend? Bekijk dan snel deze vacature.
Portaal is op zoek naar een Medewerker content en digitalisering. Het betreft een voor minimaal 24 uur met een minimaal salaris van 3748 euro.
Het betreft een functie in de Unknown branche.
Om de gehele vacature als Medewerker content en digitalisering te lezen, ga je naar deze website. Hier staat ook beschreven hoe je kan solliciteren op deze functie.
Wat heb je nodig?
Om deze functie goed te kunnen uitvoeren zoeken wij in jou ...
- Een afgeronde hbo-opleiding.
- Minimaal 2 jaar ervaring in eenzelfde of soortgelijke functie.
- Van nature een positieve instelling en goede samenwerkingsskills.
- De drive om projecten met succes af te ronden, je bent daadkrachtig en standvastig en houdt oog voor het te behalen resultaat.
- Een technische blik en ervaring met werken in een contentmanagementsysteem (CMS) zijn een must.
- Een analytische procesmatige denkwijze.
Daarnaast beheers je de Nederlandse taal foutloos en ben je een kei in het schrijven en redigeren van teksten. Je bent accuraat en nauwkeurig en weet overzicht te behouden in het grotere geheel.
Wat bieden wij jou?
- Een professionele werkplek voor 24, met mogelijke groei naar 32, uur per week, in eerste instantie voor de duur van een jaar.
- Bij goed functioneren en gelijkblijvende omstandigheden zal je contract na een jaar omgezet worden naar een contract voor onbepaalde tijd.
- Een salaris van minimaal € 3.748,- en maximaal € 4.727,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.
- Persoonlijke budgetten die je naar eigen inzicht kunt besteden aan training en ontwikkeling van je persoonlijke loopbaan, gezond werken en een goede inrichting van je thuiswerkplek.
- Een reiskostenvergoeding of ov-businesscard.
Bij Portaal vinden we het belangrijk te sturen op resultaten. Wij geloven dat je deze bereikt door een goede samenwerking met collega’s en relaties. Aan deze samenwerking geef je zelf vorm door het kiezen van een goede mix in persoonlijke ontmoetingen en digitale afspraken. Flexibel werken (vanuit huis en op kantoor) is bij ons vanzelfsprekend. Je ontmoet je collega’s voornamelijk op ons hoofdkantoor in Utrecht (het Huis van Portaal).
Reageren en contact
Ben je enthousiast geworden over deze functie? Stuur ons dan
uiterlijk 2 juni 2024 je motivatie en cv via
het sollicitatieformulier op onze website. En houd alvast 6 juni a.s. vrij in je agenda voor een eerste gesprek. Voor inhoudelijke vragen over de vacature kun je contact opnemen met Nicole Kottelaar, medewerker digitale dienstverlening, op telefoonnummer 06-51059045.
Een aanvraag van een Verklaring Omtrent Gedrag en een assessment maken onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure.
Over Portaal
Portaal is één van de grootste woningcorporaties van het land, verspreid over het midden van Nederland. De vijf regiokantoren in Leiden, Utrecht, Amersfoort, Arnhem en Nijmegen zijn primair gericht op de verhuur van de woningen en de verbetering van de leefbaarheid in die regio’s.
Portaal werkt aan goed en betaalbaar wonen. Samen met huurders, maatschappelijke organisaties en overheden bouwen we aan kansrijke buurten waar je je thuis voelt. Wij willen dat mensen het liefst bij Portaal wonen. Portaal biedt onderdak aan ruim 50.000 huishoudens. Het centrale ontmoetingspunt van de organisatie is het Huis van Portaal in Utrecht.
De afdeling Bewonerscontact behandelt alle contacten van onze bewoners, woningzoekenden en relaties via telefoon, mail en sociale media. De afdeling Bewonerscontact bestaat uit ongeveer 80 medewerkers.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie is niet gewenst.